مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-22دانش

مشکل سربازی نخبگان با بورسیه صنعتی حل می شود


بنیاد ملی نخبگان با ارائه طرح بورسیه صنعتی برای دانشجویان نخبه شرایط فعالیت در واحدهای اقتصادی را ایجاد می کند تا آنها ضمن حضور در محیط کار واقعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، 28 تیرماه امسال روح الله دهقانی، رییس بنیاد ملی نخبگان، در حیاط هیئت دولت در جمع خبرنگاران خبر داد که دفترچه جدید انتخاب رشته کنکور شامل ردیف هایی خواهد بود که دانشجویان می توانند در صورت انتخاب، بورسیه شرکت های صنعتی و یا دانش بنیان شوند.

او همچنین در ویراستی خود نوشته بود: برای 1380 نفر بورسیه صنعتی در شرکت های دانش بنیان و شرکت های صنعتی برگزیده، در دفترچه کنکور در مقطع کارشناسی ثبت خواهد شد.

درشرایط ضمنی بورسیه صنعتی ذکر شده است داوطلبانی که در آزمون سراسری امسال رتبه زیر 2هزار کسب کرده و یا در زمره 10 درصد برتر آزمون در هر استان بودند، این امکان را داشتند که از مزایای طرح بورسیه صنعتی همزمان با تحصیل بهره مند شوند.

گفتنی است، این طرح با همکاری بنیاد ملی نخبگان، وزارت علوم و شرکت های صنعتی فعال اجرایی شده و شرایطی را فراهم می کند تا افرادی که این کدرشته ها را در اولویت های خود می آورند، در طرح بورسیه صنعتی علاوه بر فعالیت در واحدهای اقتصادی، ضمن بهره مندی از مزایای طرح، در محیط کار واقعی، مهارت های عملی را فرا گیرند؛ از سوی دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل سربازی نخبگان با بورسیه صنعتی حل می شود

مشکل سربازی نخبگان با بورسیه صنعتی حل می شود