مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-15سياسي

نشانه های سیاسی حکایت از نزدیک شدن پیروزی نظام اسلامی است


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: امروز علامت های شکست دشمن مشخص شده و دشمن هر چه دارد وارد میدان کرده است و نشانه های میدانی و سیاسی همگی حکایت از نزدیک شدن لحظه پیروزی نظام اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه شامگاه شنبه 22 مهرماه در مراسم ششمین سالگرد شهدای گمنام مدرسه علمیه مدرسه معصومیه قم، با تاکید بر اینکه جامعه بر دو اساس و بنیان شکل می گیرد، اظهارکرد: جامعه ای الهی، محمدی، علوی، فاطمی و مهدوی است که در این دو پیمان که به آن اشاره خواهم کرد، با رهبران الهی صادق و ثابت قدم باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: برای جامعه سازی و تمدن سازی نیازمند این دو عهد و پیمان هستیم و طلاب امروز باید مصداق و نمونه این نوع عهد باشند، پیمان اطاعت و پیمان نصرت دو پیمان مهمی هستند که امت اسلام به پشتوانه آن قد می کشد و در برابر ظلم و ستیز و نفاق ایستادگی و مقابله می کند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در طول تاریخ افراد زیادی بودند که پیمان اطاعت را داشتند ولی در زمان نصرت، میدان را خالی کردند و امام زمان و رهبر جامعه اسلامی را تنها گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های سیاسی حکایت از نزدیک شدن پیروزی نظام اسلامی است

نشانه های سیاسی حکایت از نزدیک شدن پیروزی نظام اسلامی است