مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 07:152023-10-15اقتصادي

اشتغال افراد بومی در صنایع سیستان و بلوچستان اولویت و مطالبه جدی است


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در بازدیدهای جداگانه ای که از پتروشیمی و فولاد چابهار داشت، بر بکارگیری نیروی کار بومی در این طرح ها تأکید کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در بازدیدهای جداگانه ای که از پتروشیمی و فولاد چابهار داشت، بر بکارگیری نیروی کار بومی در این طرح ها تأکید کرد.

خلیل احمد سلامی در حاشیه این بازدید در گفت وگو با ایسنا گفت: بازدید و رصد واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی، جزو برنامه های مهمی است که طی آن موانع و مشکلات احتمالی پیگیری و رفع می شود.

وی اظهار کرد: دو طرح پتروشیمی نگین مکران و فولاد مکران چابهار از ظرفیت های پرکشش اشتغال استان به شمار می رود که با تکمیل و بهره برداری از آنها، جهش ویژه ای در وضعیت اشتغال و اقتصاد مردم رقم می خورد.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان با تاکید بر اینکه اولویت جذب و بکارگیری نیروی کار مورد نیاز این طرح ها و سایر صنایع باید، افراد بومی باشد، ادامه داد: مراکز آموزش فنی و حرفه ای آمادگی دارند متناسب با نیاز صنایع مختلف، نیروی ماهر تربیت و روانه بازار کار کنند.

سلامی گفت: موضوع دیگری که باید همسو با اشتغال زایی جدید مورد توجه کارفرمایان و پیمانکاران قرار گیرد، صیانت از نیروی کار موجود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال افراد بومی در صنایع سیستان و بلوچستان اولویت و مطالبه جدی است

اشتغال افراد بومی در صنایع سیستان و بلوچستان اولویت و مطالبه جدی است