مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 10:102023-09-24سياسي

نخستین انجمن حمایت از دانشجویان ایران درآمل راه اندازی شد


انجمن حمایت از دانشجویان ایران به منظور حمایت تحصیلی و رفاهی دانشجویان کم توان مالی با حضور جمعی از خیران شهرستان آمل با محوریت دانشگاه شمال شهرستان آمل راه اندازی شد.

- ایسنا/مازندران انجمن حمایت از دانشجویان ایران به منظور حمایت تحصیلی و رفاهی دانشجویان کم توان مالی با حضور جمعی از خیران شهرستان آمل با محوریت دانشگاه شمال شهرستان آمل راه اندازی شد.

آیین راه اندازی این انجمن تازه تاسیس شامگاه اول مهرماه باحضور جمعی از رؤسای دانشگاه های مازندران، خیران، امامان جمعه شهرهای استان و نماینده استاندار مازندران در محل دانشگاه شمال آمل برگزار شد.

عضو انجمن حمایت از دانشجویان ایران و رییس دانشگاه شمال آمل در حاشیه این مراسم درباره هدف از راه اندازی این انجمن به خبرنگار ایسنا گفت: حمایت از دانشجویان کم توان مالی و پرداخت تسهیلات بلاعوض و یا قرض الحسنه ای به افراد واجد شرایط و فراهم کردن تحصیل برای دانشجویان دارای استعدادهای ویژه از اهدف مهم این انجمن محسوب می شود.

دکتر حسین رنجبر، با بیان اینکه با بررسی که در 115 دانشگاه معتبر در کشور انجام شده، انجمن و یا نهادهای حمایت از دانشجویان مربوط به همه دانشگاه بوده وعمومیت درسطح شهرستان، استان یا کشور نداشته است، افزود: انجمن حمایت از دانشجویان ایران، نخستین شعبه در سطح کشور اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین انجمن حمایت از دانشجویان ایران درآمل راه اندازی شد

نخستین انجمن حمایت از دانشجویان ایران درآمل راه اندازی شد