مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-22اجتماعي

دست زمین خواران از مناطق ارس سیستان کوتاه شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست کلات گفت: زمین خواران و سودجویانی که در مناطق حفاظت شده ارس سیستان در این شهرستان اقدام به تخریب اراضی کرده بودند به موقع شناسایی و تحویل مقامات قضایی شدند.

- مسعود معصوم شاهی، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تخریب و تصرف اراضی ملی در منطقه حفاظت شده ارس سیستان توسط سودجویان، اظهار کرد: قبلاً 719 متر تصرف انجام شده شناسایی و پس از تشکیل پرونده به دادسرای شهرستان ارجاع شدند.

وی با اشاره به اینکه اخیراً هم بالغ بر 2000 مترمربع تخریب و تصرف اراضی توسط سودجویان شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: اراضی تخریب شده باید به وضع سابق برگردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست کلات در همین خصوص از تشکیل دو جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال به ریاست دادستان شهرستان طی یک ماه اخیر خبر داد و گفت: متولیان در شهرستان بر اساس تأکیدات دادستان باید به جد با تصرفات، زمین خواری، کوه خواری و تخریب محیط زیست بدون اغماض با متخلفان برخورد قانونی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در مجموع از ابتدای امسال 2719 متر تصرفات اراضی در شهرستان شناسایی شده است، از راه اندازی گشت مشترک با مشارکت دستگاه های متولی مانند منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی، محیط زیست، منابع آب، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و راهداری خبر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست زمین خواران از مناطق ارس سیستان کوتاه شد

دست زمین خواران از مناطق ارس سیستان کوتاه شد