مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 12:582023-10-03سياسي

جوکار: عضویت 200 نماینده مجلس در سامانه شفافیت آراء


رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: سامانه بارگذاری آرای نمایندگان طراحی و راه اندازی شد که حدود 200 نفر از نمایندگان ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدصالح جوکار درباره آخرین وضعیت طرح شفافیت قوای سه گانـه و دسـتگاه های اجرایی و سایر نهادها، گفت: طرح مذکور پس از بررسی های مختلف در کارگروه های تخصصی و کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها به صحن علنی قوه مقننه ارائه شد که در 5 ماده با موافقت نمایندگان قرار گرفت.

وی افزود: در مصوبه مجلس تفکیک لازم در خصوص دستگاه هایی که باید شفاف باشند، موضوعات شفافیت و مذاکرات یا اجلاس هایی در کشور همانند هیات وزیران و .

که باید به صورت شفاف بارگذاری شود، انجام شده است و برای کسانی که درگاه لازم برای شفافیت را ایجاد نکنند، برابر قانون مجازات پیش بینی شده است.

عضویت 200 نفر از نمایندگان در سامانه شفافیت آرا نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ ادامه داد: قوه مقننه بر این اساس مصوبه شفافیت قوای سه گانه را در دستورکار خود قرار داد و مواردی مانند شفافیت مذاکرات صحن علنی، کمیسیون ها و آرای نمایندگان و حتی عدم حضور افراد در رأی گیری ها برای ملت بیان می شود.

وی تأکید کرد که همزمان با این طرح، سامانه بارگذاری آرای نمایندگان طراحی و راه اندازی شد که حدود 200 نفر از نمایندگان ثبت نام کرده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: عضویت 200 نماینده مجلس در سامانه شفافیت آراء

جوکار: عضویت 200 نماینده مجلس در سامانه شفافیت آراء