مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-09سياسي

اسلامی: توسعه صنعت هسته ای، راهگشای مسیر پیشرفت است


امروز استکبار همانند گذشته و در اشکال گوناگون به دنبال غارتگری و تاراج ثروت ملت و تزریق ناامیدی در جامعه است، بنابراین هرچه در راستای پیشرفت و تاثیرگذاری در زیرساخت های پیشرفته و توسعه آفرین سرمایه گذاری کنیم در اصل با این جریان مقابله کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی در جریان آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه های جانبی واحدهای 2 و 3 نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به انجام این پروژه در ماه ربیع الاول که ماه جشن و سرور است، اظهار کرد: این مراسم در حالی است که در این ایام شاهد ضربه کارساز و بی سابقه جبهه مقاومت به صهیونیست ها هستیم که در دهه های گذشته سابقه نداشته است.

وی افزود: این اقدام و ضربه موثر و کارساز فلسطین مظلوم علیه این رژیم جانی و کودک کش، چیزی جز اعتماد به نصرت الهی، توکل به خداوند، پیروی از قرآن و هدایت مقام عظمای ولایت نیست.

معاون رییس جمهور ادامه داد: این اقدام علیه رژیم صهیونیستی در حالی است که آن ها به ویژه در یک سال گذشته عملیات روانی سنگینی را علیه جمهوری اسلامی اجرا کردند.

به نحوی که از همه ظرفیت خودشان برای ناامید کردن مردم و خالی کردن دل مسلمین و طرفداران انقلاب اسلامی بهره بردند اما یک سیلی محکم از مردم و ملت دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: توسعه صنعت هسته ای، راهگشای مسیر پیشرفت است

اسلامی: توسعه صنعت هسته ای، راهگشای مسیر پیشرفت است