مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-26دانش

170 دانشجوی پزشکی بیشتر از ظرفیت به دانشگاه کرمان داده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: 120 نفر ظرفیت جذب دانشجوی پزشکی در دانشگاه داریم، اما 300 دانشجو به ما داده شده است و آنها را در دو ترم پذیرش کرده ایم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی احمدی نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به دانشگاه علوم پزشکی به اجبار دانشجو می دهند، اظهار داشت: 120 نفر ظرفیت جذب دانشجوی پزشکی در دانشگاه داریم، اما 300 دانشجو به ما داده شده است و آنها را در دو ترم پذیرش کرده ایم، اما فضای آموزشی و رفاهی کم است.

اخراج 4 دانشجوی پاکستانی متخلف  هیچ پستویی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمان متصور نیستیم و هرجا نیاز به راهنمایی از خارج از دانشگاه باشد هم صحبت ها را می شنویم تا به اصلاح دانشگاه کمک دهیم.

وی با اشاره به پدیده رگین در خوابگاه های دانشجویی خارج کشور بیان کرد: رگین یعنی سوءاستفاده دانشجویان سال بالا از سال پایینی ها به این نحو که از آنها پول می گیرند و یا تمسخرشان می کنند و این اتفاق بین دانشجویان پاکستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افتاده بوده و چهار دانشجوی پاکستانی با رای قاطع وزارت علوم از دانشگاه اخراج شدند.

احمدی نژاد ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی کرمان جزو دانشگاه های تیپ یک است که 43 درصد خوابگاه هایش به شکل استیجاری است و یک سال قبل خوابگاه دخترانه 600 ئفره با 35 درصد پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 دانشجوی پزشکی بیشتر از ظرفیت به دانشگاه کرمان داده اند

170 دانشجوی پزشکی بیشتر از ظرفیت به دانشگاه کرمان داده اند