مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-14فرهنگي

استقبال تماشاگران جشنواره بغداد از «مکبث» ایران


نمایش «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی که تنها نماینده ایران در جشنواره تئاتر بغداد است، با استقبال تماشاگران این جشنواره رو به رو شد.

- نمایش مکبث زار به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی که تنها نماینده ایران در جشنواره تئاتر بغداد است، با استقبال تماشاگران این جشنواره رو به رو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نمایش که پیش از این در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است، شامگاه گذشته، جمعه 21 مهر ماه در سومین روز از جشنواره تئاتر بغداد در سالن مسرح الوطنی با ظرفیت 1100 هزار و صد تماشاگر اجرا شد.

ابراهیم پشت کوهی با ابراز خرسندی از استقبال تماشاگران از اجرای این نمایش درباره تفاوت های احتمالی این اجرا با اجرایی که در ایران روی صحنه رفته است، به ایسنا گفت: از نظر اجرایی هیچ تفاوتی نداشتیم و تنها تفاوت در ترکیب برخی از اعضای گروه است که مشکل سربازی داشتند و نمی توانستند در این اجرا همراه ما باشند.

به گفته او، چهارمین دوره جشنواره تئاتر بغداد با آثاری از کشورهای بلژیک، آلمان،ایتالیا، برزیل، مراکش، عراق، الجزایر، فرانسه، تونس، عمان، مصر، ترکیه، اردن در حال برگزاری است و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال تماشاگران جشنواره بغداد از «مکبث» ایران

استقبال تماشاگران جشنواره بغداد از «مکبث» ایران