مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-14اقتصادي

تولید عایق های پودری مقاوم در هر شرایط آب و هوایی و اشعه UV در کشور


عایق های رطوبتی پودری محصول تولیدی یکی از شرکت های دانش بنیان است که از مزایایی چون مقاومت در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی و اشعه UV برخوردار است.

- عایق های رطوبتی پودری محصول تولیدی یکی از شرکت های دانش بنیان است که از مزایایی چون مقاومت در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی و اشعه UV برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عایق رطوبتی پایه سیمان تولیدشده در یکی از شرکت های دانش بنیان کارایی زیادی در عایق بندی پروژه های ساختمانی دارد.

این محصول یک رزین پودری است که با آب مخلوط می شود و با قلم مو و یا تی پلاستیکی و یا هر وسیله دیگری بر روی سطح زیر کار کشیده می شود و پس از چند ساعت، خشک شده و لایه ای نفوذناپذیر تشکیل خواهد شد.

دوام و مقاومت بالا، کاربرد راحت و آسان، مقرون به صرفه و اقتصادی، مقاومت در برابر فشار آب بالا، اجازه عبور به بخار و امکان ایجاد تنفس سطح زیرین، مقاومت در برابر اشعه UV و شرایط آب و هوایی مختلف، مقاومت در برابر سایش، سرعت بالای انجام کار، قابلیت اجرا بر روی تمام سطوح و انعطاف زیاد با خاصیت پوشش درزها و چسبندگی زیاد به سطح زیرکار و حفظ این چسبندگی در مقابل ضربات دائم آب از جمله مزایای استفاده از این عایق رطوبتی است.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، عایق کاری پشت بام، سرویس‎ های بهداشتی، حمام و آشپزخانه، آب بندی هر نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید عایق های پودری مقاوم در هر شرایط آب و هوایی و اشعه UV در کشور

تولید عایق های پودری مقاوم در هر شرایط آب و هوایی و اشعه UV در کشور