مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-06فرهنگي

ارسال بیش از 3 هزار اثر به جشنواره عکاسی جاذبه های گردشگری مرزن آباد


بخشدار مرزن آباد از ارسال بیش از 3 هزار اثر به جشنواره عکاسی جاذبه های گردشگری مرزن آباد خبر داد و گفت: جشنواره ملی عکس مرزن آباد با هدف شناساندن ظرفیت های بخش و شهر مرزن آباد از جمله آداب، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس مهدی صادق کوهستانی در گفت وگویی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی عکس مرزن آباد اظهار کرد:3 هزار 104 اثر از 6 استان به جشنواره ملی عکس مرزن آباد ارسال شد.

 بخشدار مرزن آباد افزود: آثار توسط اساتید کشوری داوری می شود و برگزیده ها در قالب یک کتاب از تصاویر روستاهای بخش و شهر مرزن آباد با توصیه اجمالی از روستا با نام عکاس به دو زبان چاپ خواهد شد.

 وی با بیان اینکه در کنار خدمات عمرانی دغدغه های فرهنگی و اجتماعی داریم، گفت: پروژه گاز کوهستان به مدت هفت سال راکد مانده بود و اکنون تا پایان سال مشعل گاز در کوهستان روشن خواهد شد.

کوهستانی به فعالیت 50 واحد بوم گردی در بخش مرزن آباد اشاره کرد و گفت: بعضی از این واحدها از هفته های قبل رزرو می شوند.

 بخشدار مرزن آباد در ادامه ضمن بیان اینکه این کتاب یک اثر ماندگار برای آیندگان خواهد بود، افزود: 183 عکاس از 6 استان در این جشنواره شرکت کردند.

 وی ضمن بیان اینکه جاذبه های گردشگری کوهستان بخش مرزن آباد بیشترین ارسالی عکس از منطقه بود گفت: کتاب در اختتامیه جشنواره رونمایی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 3 هزار اثر به جشنواره عکاسی جاذبه های گردشگری مرزن آباد

ارسال بیش از 3 هزار اثر به جشنواره عکاسی جاذبه های گردشگری مرزن آباد