مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:282023-10-05سياسي

تأخیر در صدور مجوز سفر لنج داران جبران شود


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: پس از مجوز در خصوص اینکه از چه مزایایی برخوردار باشند، شرایط آسان گرفته شود و فضا مناسب تر از گذشته دیده تا تأخیر در صدور مجوز جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه ساماندهی مبادلات مرزی استان بوشهر با حضور وزیر کشور با اشاره به موضوع ته لنجی اظهار داشت: امروز دغدغه اصلی مردم معیشت است به گونه ای که هر تأخیری در اتخاذ برخی تصمیمات باعث می شود خدمات ارزشمندی را که دولت به نظام مقدس عرضه کرده، آنگونه که باید و شاید نمایان نشود.

وی با بیان اینکه باید تصمیمات به موقع و به حق گرفته شود و آنقدر به تأخیر نیفتد که شیرینی تصمیم بر کام مردم ننشیند، گفت: باید از این فرصت استفاده شود و پس از مجوز در خصوص اینکه از چه مزایایی برخوردار باشند، شرایط آسان گرفته شود و فضا مناسب تر از گذشته دیده تا تأخیر در صدور مجوز جبران شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در خانه ملت بیان کرد: اگرچه اصلاحاتی در لایحه در کمیسیون اقتصادی انجام شد اما نواقصی به تناسب اقتضائاتی که در محل است، شرایطی که مردم دارند و سرمایه گذاری های صورت گرفته وجود دارد بنابراین در آیین نامه ای که در آینده تنظیم می شود حقوق ملوانان، صاحبان کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر در صدور مجوز سفر لنج داران جبران شود

تأخیر در صدور مجوز سفر لنج داران جبران شود