مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 19:202023-09-30سياسي

هویتی جدید برای خانه پدری «جلال آل احمد»


طراح و کارآفرین گردشگری هنری خانه پدری جلال آل احمد از تبدیل محل زندگی جلال و پدرش آیت الله سیداحمد طالقانی به مقصدی برای گردشگران فرهنگی و هنری خبر داد.

- طراح و کارآفرین گردشگری هنری خانه پدری جلال آل احمد از تبدیل محل زندگی جلال و پدرش آیت الله سیداحمد طالقانی به مقصدی برای گردشگران فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محبوبه کاظمی دولابی ـ طراح و کارآفرین گردشگری هنری خانه تاریخی پدری جلال آل احمد ـ گفت: این خانه در محله قدیمی سنگلج تهران به عنوان یک مکان مهم برای گردشگران و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته و قرار است علاوه بر کاربری فرهنگی، هنری، آیینی و گردشگری که دارد به عنوان محلی برای نمایش آثار هنری و فرهنگی شناخته شود.

توسعه گر فرهنگی خانه پدری جلال آل احمد بیان کرد: این خانه 90 ساله پس از مرمت، به عنوان یک گالری هنری، آثار هنرمندان معاصر و سنتی را به نمایش خواهد گذاشت تا فرصتی را برای تعامل با هنرمندان و بازدید از آثارشان فراهم کند.

او ادامه داد: در واقع حفظ و مرمت و احیای این خانه، علاوه بر حفظ تاریخ و فرهنگ ایران، به توسعه گردشگری هنری نیز کمک می کند و باعث می شود علاقه مندان به هنر و فرهنگ ایران، بتوانند در این پاتوق تاریخی، تجربه متفاوتی داشته باشند؛ چرا که در کنار این فعالیت ها قرار است بخشی از زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویتی جدید برای خانه پدری «جلال آل احمد»

هویتی جدید برای خانه پدری «جلال آل احمد»