مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-04سياسي

جهاددانشگاهی نماد بن بست شکنی است/ برادری مان را به جهاددانشگاهی ثابت کردیم


استاندار گلستان با اشاره به اینکه در طول سالهای متمادی که نسبت به جهاددانشگاهی شناخت دارم این نهاد را بن بست شکن دیده ام، گفتک به دلیل اعتماد و باوری که جوانان دانشمند و انقلابی این نهاد دارم تمام قد از آنها حمایت کردم.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه در طول سالهای متمادی که نسبت به جهاددانشگاهی شناخت دارم این نهاد را بن بست شکن دیده ام، گفتک به دلیل اعتماد و باوری که جوانان دانشمند و انقلابی این نهاد دارم تمام قد از آنها حمایت کردم.

صبح امروز چهارشنبه 12 مهر و با حضور مسئولان ارشد جهاددانشگاهی و استانداری گلستان نشستی صمیمی با محوریت انعقاد تفاهم نامه همکاری جامع بین این دو مجموعه با حضور اعضای هیئت رییسه جهاددانشگاهی، استاندار و معاونین استاندار گلستان، رییس و معاونین فرهنگی، پژوهشی و آموزشی جهاددانشگاهی گلستان در سالن جلسات دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کشور برگزار شد.

استاندار گلستان در این نشست با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد چندبعدی و دارای دو بال علم و حرکت جهادی و ارزشی برای همه ما مورد احترام و تکریم است، اظهار کرد: یکی از مشکلات بزرگ همیشگی کشور در اجرای پروژه های بزرگ و تحول آفرین قرار نگرفتن این دو بال در برخی دستگاهها به صورت تومان بوده است که این ضعف در جهاددانشگاهی با یک ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی نماد بن بست شکنی است/ برادری مان را به جهاددانشگاهی ثابت کردیم

جهاددانشگاهی نماد بن بست شکنی است/ برادری مان را به جهاددانشگاهی ثابت کردیم