مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-18اقتصادي

توقف ارزان فروشی سرمایه های دخانیات در گیلان!


مزایده فروش املاک مازاد شرکت دخانیات طی روزهای اخیر در گیلان تبدیل به یک چالش بزرگ و بستر ورود نهادهای نظارتی شده بود، فرایند آن فعلاً متوقف شده است.

- خبرگزاری فارس - حمیدرضا دنیادیده: شرکت دخانیات ایران در 16 مهرماه سال گذشته اقدام به درج آگهی فروش 38 قطعه از املاک این شرکت ازجمله انبار ناصریه در میدان فرهنگ رشت با مساحت حدود 60 هزار مترمربع و قیمت پایه کارشناسی حدود 14.

5 میلیون تومان در هر مترمربع و اداره مرکزی و فروشگاه دخانیات واقع در میدان شهرداری رشت به مساحت حدود 9 هزار مترمربع با قیمت کارشناسی حدود 29 میلیون تومان در راستای طرح مولدسازی به شیوه ی مزایده عمومی یک مرحله ای کرد.

دخانیات یک شرکت دولتی است ازآنجایی که به موجب قرارداد قطعی شماره 33691/43 در تاریخ 28 اسفند 1392 سازمان خصوصی سازی، 55 درصد سهام شرکت دخانیات ایران به صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد واگذار شده است و وفق بند (پ) ماده 12 قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با کلیه وظایف، اختیارات، تعهدات و دارایی ها ازجمله اموال منقول و غیرمنقول، سهام، امتیازات، موجودی، اسناد و اوراق با حفظ هویت مستقل به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتقال یافته است، ازاین رو بر اساس رأی شماره 2465 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف ارزان فروشی سرمایه های دخانیات در گیلان!

توقف ارزان فروشی سرمایه های دخانیات در گیلان!