مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-09سياسي

برگزاری نهمین گنجواره تخصصی با محور هنر خوشنویسی


مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از برگزاری نهمین گنجواره بازدید از گنجینه های کمتردیده شده تخت فولاد با محور هنر خوشنوسی خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از برگزاری نهمین گنجواره بازدید از گنجینه های کمتردیده شده تخت فولاد با محور هنر خوشنوسی خبر داد.

هادی نظری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از اسفندماه سال 1401 تا کنون، تعداد 8 رویداد تخصصی و موضوع محور با هدف به تصویرکشیدن ظرفیت های پنهان تخت فولاد و با نام های زنان مشهور در تخت فولاد ، شهدا و موثرین تخت فولاد ، طاق بهشت ، آب و آیین ، مشاهیر دوستدار اصفهان ، شهدای پنج رمضان ، جانم سلام ، تخت فولاد در آینه محرم برگزارشده که مورداستقبال شرکت کنندگان و شهروندان قرار گرفته است.

او مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد را دارای ظرفیت های فراوان گردشگری دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه روز هنر خوشنویسی قرار داریم، گنجواره نهم بر محور هنر و خوشنویسی قرار گرفت.

مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد گفت: در نهمین گنجواره تخصصی که ادامه سلسله رویدادهای گنجواره ؛ نادیده ها و ناگفته های تخت فولاد است به خط میرعماد حسنی در تکیه میرفندرکسی، خط درویش عبدالمجید طالقانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نهمین گنجواره تخصصی با محور هنر خوشنویسی

برگزاری نهمین گنجواره تخصصی با محور هنر خوشنویسی