مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-18اقتصادي

 90 درصد هزینه های ناباروری از طریق بیمه پرداخت می شود


سرپرست اداره کل  بیمه سلامت استان خراسان رضوی گفت: تاکنون در سطح استان با 11 مرکز ناباروری قرارداد همکاری منعقد شده و 90 درصد هزینه های درمان و هزینه دارو را بیمه پرداخت می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره کل  بیمه سلامت استان خراسان رضوی گفت: تاکنون در سطح استان با 11 مرکز ناباروری قرارداد همکاری منعقد شده و 90 درصد هزینه های درمان و هزینه دارو را بیمه پرداخت می کند.

محمد وجدانی در نشست خبری که امروز چهارشنبه 26 مهر ماه در محل سالن اجتماعات اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی برگزار شد، در رابطه با طرح ارائه خدمات ناباروری و پوشش مادران فاقد بیمه و فرزندان زیر5 سال گفت: این طرح از نیمه دوم سال1400 شروع ودر سال 1401 به صورت جدی تری تداوم یافت و سازمان بیمه سلامت ایران متولی پرداخت هزینه های درمان ناباروری به تمامی بیمه شدگان تحت پوشش وایجاد پوشش بیمه ای برای افراد فاقد بیمه شده است.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان خراسان رضوی افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت نیز پوشش بیمه ای تمامی مادران فاقد پوشش بیمه تا سن 49 سال و فرزندان زیر 5 سال نیز آغاز شده است.

تاکنون در سطح استان با 11 مرکز ناباروری قرارداد همکاری منعقد شده و 90 درصد هزینه های درمان و هزینه دارو را بیمه پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 90 درصد هزینه های ناباروری از طریق بیمه پرداخت می شود

 90 درصد هزینه های ناباروری از طریق بیمه پرداخت می شود