مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-14اقتصادي

حل معضل دستفروشی در گروی هماهنگی های بین بخشی/ بررسی برای ورود تراموا به منطقه 21


شهردار منطقه 21 درباره احداث تراموا در این منطقه با اشاره به اینکه مشاور در این زمینه در حال کار است تا تراموا به وردآورد برسد، درباره ساماندهی دستفروشان منطقه نیز گفت: - حل معضل دستفروشان در سطح منطقه 21 در گروه هماهنگی های بین بخشی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پوریافر در آیین بهره برداری از پروژه های منطقه 21 در قالب هفتاد و ششمین پویش افتخار و امید، گفت: امروز چند پروژه شامل هشت زمین چمن مصنوعی به مساحت 13 هزار متر مربع به همراه یک سرای محله و مرکز طوطیا که مربوط به فعالیت شرکت های دانش بنیان است به بهره برداری می رسد.

به این ترتیب همه 13 محله منطقه 21 دارای سرای محله خواهند شد که خدمات 9 گانه به همراه امکانات مناسب شامل کتابخانه و .

را دارا هستند.

وی تأکید کرد: از هشت زمین چمنی که امروز به بهره برداری می رسد سه زمین احداثی و مابقی بازسازی بوده که در مجموع 600 میلیارد ریال هزینه احداث و بازسازی این زمین ها بوده است.

یکی از مشکلات منطقه 21 کمبود مجموعه های ورزشی بود که از ابتدای مدیریت شهری جدید این موضوع در دستور کار قرار گرفت و به زودی سه زمین چمن مصنوعی دیگر نیز در سطح منطقه 21 به بهره برداری می رسد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص کیفیت پایین چمن مصنوعی استفاده شده در مجموعه های ورزشی تازه احداث شده، اظهار کرد: ما تلاش کرده ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضل دستفروشی در گروی هماهنگی های بین بخشی/ بررسی برای ورود تراموا به منطقه 21

حل معضل دستفروشی در گروی هماهنگی های بین بخشی/ بررسی برای ورود تراموا به منطقه 21