مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-24اجتماعي

میزبانی آستان قدس رضوی از زائران امام عسکری(ع)


تولیت آستان قدس رضوی، 70 خادم آستان حضرت رضا (ع) را عازم شهر سامرا کرده است تا از زائران حرم مطهر امام حسن عسکری (ع) میزبانی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امین بهنام معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: طبق دستور تولیت آستان قدس رضوی، 70 خدمه آستان رضوی به حرم امام حسن عسکری (ع) در سامرا مشرف شده اند و به مدت چهار شب، تا شام شهادت ایشان به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

بهنام افزود: در راستای این خدمت رسانی، طی مدت چهار روز حضور خادمان رضوی در سامرا، 120 هزار وعده غذایی در سه وعده صبحانه، نهار و شام بین عزادارانی که به حرمین عسکریین مشرف می شوند توزیع می شود.

وی ادامه داد: بیشتر زائرانی که در این ایام در شهر سامرا حضور دارند، عراقی هستند و برخی از زائران نیز با پای پیاده از سمت بغداد به طرف حرم سامرا حرکت کرده اند تا در شب شهادت امام یازدهم شیعیان برای عرض تسلیت به محضر امام زمان (عج)، خود را به حرم این امام همام برسانند.

وی با اشاره به استقبال گسترده زائران از موکب خدمت رسانی حضرت رضا (ع) در شهر سامرا گفت: با توجه به نام حضرت رضا (ع) و متبرک بودن پذیرایی ها به نام ایشان، زائران عراقی تمایل بسیاری به دریافت این متبرکات دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی آستان قدس رضوی از زائران امام عسکری(ع)

میزبانی آستان قدس رضوی از زائران امام عسکری(ع)