مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:052023-09-25پزشكي

یزد جزو 5 استان برتر کشور در حوزه درمان/ساخت 3 بیمارستان تخصصی پیشرفته در استان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یزد جزو پنج استان برتر در همه حوزه های درمانی است و به عنوان قطب درمان کشور محسوب می شود.

- ایسنا/یزد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یزد جزو پنج استان برتر در همه حوزه های درمانی است و به عنوان قطب درمان کشور محسوب می شود.

دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی با اشاره به این که یزد به یکی از بهترین قطب های درمان و خوش نام در زمینه پزشکی تبدیل شده است، افزود: یزد نسبت به سایر استان ها در حوزه درمان وضعیت بسیار مناسبی دارد.

وی اظهار کرد: استان یزد در شاخص نسبت تخت به جمعیت، تعداد بیمارستان ها ،تعداد پرستار و کارکنان بیمارستانی و تجهیزات پزشکی یکی از استان های برتر در سطح کشور است.

هاشمی باجگانی خاطرنشان کرد: درحال حاضر هدف گذاری ما از بیمارستان های معمولی به سمت بیمارستان هایی با اهداف تخصصی و فوق تخصصی پیشرفته نظیر بیمارستان فوق تخصصی پیوند با 70 درصد پیشرفت، بیمارستان سرطان تامین اجتماعی و بیمارستان پیوند کلیه است.

وی تصریح کرد: دارا بودن 20 مجله علمی - پژوهشی و وجود 20 مرکز دانش بنیان با محوریت سلامت از موفقیت های دانشگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبدا یزد، سرپرست دانشگاه در پایان با اشاره به ارائه طرح های مختلف در زمینه جوانی جمعیت، گفت: قرارگاه استانی جوانی جمعیت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد جزو 5 استان برتر کشور در حوزه درمان/ساخت 3 بیمارستان تخصصی پیشرفته در استان

یزد جزو 5 استان برتر کشور در حوزه درمان/ساخت 3 بیمارستان تخصصی پیشرفته در استان