مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-15اقتصادي

آخرین خبرها از انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث


معاون حقوقی سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار با تشریح آخرین جزییات انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث قانونی، گفت: به زودی اعلام می شود که ورثه سهام داران عدالت به کارگزاری های منتخب مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سمات، فرزانه یاری معاون حقوقی سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در مورد آخرین وضعیت انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث قانونی گفت: بررسی لازم برای ایجاد امکان انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث قانونی ایشان بلافاصله پس از تصویب و ابلاغ آیین نامه اجرایی آزاد سازی سهام عدالت مصوب شورای عالی بورس و اوراق بهادار 4 مرداد ماه 1399 در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مطابق تبصره 2 و 4 ماده 2 آیین نامه مذکور مقرر شده بود تا شرکت سپرده گذاری مرکزی ضمن دریافت سرویس های اطلاعاتی لازم از قوه قضاییه و سازمان خصوصی سازی نسبت به انتقال سهام عدالت متوفیان اقدام کند، بر اساس این تکلیف قانونی شرکت سپرده گذاری از همان روزهای نخستین پیگیری و تعاملات لازم را از دو نهاد مورد اشاره آغاز و به برگزاری جلسات فشرده کارشناسی مشترک اقدام کرد.

وی تصریح کرد: مطابق با خروجی حاصل از پیگیری ها و جلسات برگزار شده مشخص شد، در مورد سهامداران عدالت متوفی و وراث قانونی ایشان لزوماً اطلاعات دقیقی به صورت متمرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث

آخرین خبرها از انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث