مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-05سياسي

گستردگی شعر آیینی در گیلان فراوان است


مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری گیلان با بیان اینکه وقتی از شعر حرف می زنیم در واقع درباره اثری صحبت می کنیم که در رده ماندگاری و هنری جایگاه ویژه ای پیدا می کند، - ایسنا/گیلان مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری گیلان با بیان اینکه وقتی از شعر حرف می زنیم در واقع درباره اثری صحبت می کنیم که در رده ماندگاری و هنری جایگاه ویژه ای پیدا می کند، گفت: گستردگی شعر آیینی در گیلان فراوان است.

محمداسماعیل حبیبی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه محفل شعر گیلان حسین بن علی با هدف معرفی شاعران آیینی و تکریم از شاعران برجسته در این حوزه برگزار شد، اظهار کرد: شاعران برجسته ای که در شعر آیینی پژوهش های متعددی را انجام دادند و کتاب های مختلفی را به چاپ رساندند.

وی با اشاره به تجلیل از شاعر آیینی گیلان استاد جلیل واقع طلب، افزود: این شاعر برجسته گیلانی آثار و کتاب های ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشتند که می توان به باران تشنگی که یکی از بهترین آثار عاشورای محسوب می شود، اشاره کرد.

مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری گیلان با اشاره به تجلیل از دو شاعر گیلانی فرامرز محمدی پور و تراب کامران، گفت: این دو شاعر برجسته پژوهش ها و کتاب های متعددی را در این زمینه منتشر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گستردگی شعر آیینی در گیلان فراوان است

گستردگی شعر آیینی در گیلان فراوان است