مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 08:362023-10-03سياسي

پدافندهوایی یک نیروی نوین و به روز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب امروز در دیدار با فرمانده پایگاه هوایی شهیدفکوری تبریز اظهار داشت: وحدت رویه و هم افزایی یگان های ارتش در تقویت و بالندگی امروز نیروهای مسلح نقش غیرقابل انکاری داشته است.

وی با بیان اینکه پدافندهوایی به عنوان یک نیروی نوین، به روز و قابل اتکا در تقویت قدرت دفاعی کشور و مقابله با دشمنان نقش موثر و مفیدی داشته است، افزود: امنیت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی مرهون مجاهدت و تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروهای مسلح است.

امیرسرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی فرمانده پایگاه هوایی شهیدفکوری هم در این دیدار با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: یکی از بارزترین شاخصه های ارتش جمهوری اسلامی ایران تعهد به آرمان های والای انقلاب و شهداست.

وی با بیان اینکه نیروی پدافندهوایی ارتش به مثابه یک نیروی جوان و باانگیزه در ساختار نیروهای مسلح توانسته است افتخارات مهمی را در تاریخ این مرزوبوم به ثبت برساند، خاطرنشان کرد: توسعه و ارتقای توانمندی های نیروهای مسلح و قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور در سایه وفاق و همدلی نیروهای مسلح بجد پیش می رود و آماده جانفشانی و پاسخ کوبنده به هرگونه توطئه های دشمنان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافندهوایی یک نیروی نوین و به روز است

پدافندهوایی یک نیروی نوین و به روز است