مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-02اقتصادي

امحاء بیش از 70 تن انواع کالای مضر سلامت و قاچاق در هرمزگان +عکس


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان هرمزگان از امحاء بالغ بر 70 تن انواع کالاهای دخانی ، آرایشی و خوراکی مضر سلامت به ارزش 650 میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ حسین خلیلی رییس پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان امروز در حاشیه مراسم امحاء انواع کالای قاچاق که در حاشیه شهرستان بندرعباس صورت پذیرفت، بیان داشت : عملیات امحاء کالای قاچاق همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان نیز با همکاری سازمان های متولی و پس از سیر مراحل قانونی و اخذ نظریه کارشناسان مبنی بر عدم استفاده انسانی و عدم قابلیت مصرف چنین کالاهایی و با هدف حمایت از تولید داخلی به مرحله اجراء گذاشته شد.

    وی افزود: در این رابطه با تلاش و پیگیری های مجدانه پلیس هرمزگان در حوزه انتظامی و دریابانی ، 70 تُن  انواع کالای خارجی قاچاق مکشوفه که بیشتر شامل سیگار،  لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی، پودر و داروهای بدنسازی، نوشابه های انرژی زا، مشروبات الکلی و.

بودند  همزمان با 25 استان دیگر به آتش کشیده شدند.

  رییس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به تشکیل 54 فقره پرونده در این زمینه، ارزش ریالی کالاهای امحاء شده را  650 میلیارد ریال عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحاء بیش از 70 تن انواع کالای مضر سلامت و قاچاق در هرمزگان +عکس

امحاء بیش از 70 تن انواع کالای مضر سلامت و قاچاق در هرمزگان +عکس