مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-05اقتصادي

نکات قابل تأمل استاندار هرمزگان درباره توسعه 2400 هکتاری بندر شهید رجایی


اراضی 2400 هکتاری که در اقدامی شتابزده در اواخر دولت قبل در حال واگذاری به شرکت هایی با سرمایه 100 هزار تومان و تازه به ثبت رسیده و خاص بود و از سوی دادستانی و استانداری لغو شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز با حضور استاندار هرمزگان طرح توسعه اراضی 2 هزار و 400 هکتاری پشتیبان بندر شهید رجایی مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان، در این نشست که شامگاه چهارشنبه 12 مهرماه با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد با بیان اینکه در برخی از حوزه ها بیش از حد برروی توسعه زیرساخت های فیزیکی تمرکز شده است، گفت: در بسیاری از موارد می توان با اعمال اصلاحات در مدیریت بندری نتایج مورد نظر را به دست آورد.

برای افزایش ظرفیت بندری کشور صرفا ساختن بنادر جدید کارساز نیست وی اظهارداشت: برای افزایش ظرفیت بندری کشور صرفا ساختن بنادر جدید کارساز نیست بلکه باید روی موضوعات مدیریت بندری، ارتباطات بین المللی و هماهنگی تمام موضوعات سخت افزاری و نرم افزاری تمرکز کنیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به بخش صنعت در استان، گفت: یکی از مشکلات هرمزگان، این است که میان شهرک های صنعتی استان با شهرک های صنعتی استان های فلات مرکزی، مانند یزد و اصفهان هیچ تفاوتی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات قابل تأمل استاندار هرمزگان درباره توسعه 2400 هکتاری بندر شهید رجایی

نکات قابل تأمل استاندار هرمزگان درباره توسعه 2400 هکتاری بندر شهید رجایی