مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-19اقتصادي

انعقاد قرارداد های بزرگ غلات و گاز بین روسیه و چین


حضور هیات روسی در مجمع کمربند و جاده و مجمع تجارت انرژی روسیه و چین در پکن با امضای قراردادها و تعهدات درباره افزایش بیش از پیش مبادلات تجاری به سطوح بالاتر همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، مجمع تجارت انرژی روسیه و چین امروز پنجشنبه در پکن آغاز شد و از طرف روسیه، الکساندر نواک، معاون نخست وزیر، ماکسیم رشتنیکوف، وزیر توسعه اقتصادی و ایگور سچین، رییس شرکت روس نفت، در این رویداد شرکت دارند.

به گفته منابع روسیه مجمع تجارت انرژی روسیه و چین که در سال 2018 تاسیس شده یک بستر مهم برای همکاری عملی بین روسیه و چین در بخش انرژی است که در چارچوب آن پیشنهاداتی برای اقدامات مختلف به منظور تسهیل اجرای پروژه های مشترک و افزایش حجم سرمایه گذاری در این صنایع مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

* عرضه گاز روسیه به چین به سطح بی سابقه ای می رسد به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم، ایگور سچین، رییس شرکت روسی روس نفت در پنجمین مجمع تجارت انرژی روسیه و چین گفت که عرضه گاز روسیه به چین در سال جاری در سطح بی سابقه ای خواهد بود.

سچین که دبیر اجرایی کمیته توسعه سوخت، انرژی و مجتمع ایمنی زیست محیطی روسیه است، گفت: همکاری روسیه و چین در بخش گاز به طور پویا در حال توسعه است و امسال صادرات گاز روسیه به چین به سطحی تاریخی خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد های بزرگ غلات و گاز بین روسیه و چین

انعقاد قرارداد های بزرگ غلات و گاز بین روسیه و چین