مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:222023-10-02سياسي

دادستان ها برای احیای حقوق عامه اقدام کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مبارکه یکی از معیارهای شکوفایی هر نظام را عدالت و اجرای صحیح آن دانست و اظهار داشت: اجرای صحیح عدالت در هر نظام و جامع ای ملاک و شرط اصلی در دوام، شکوفایی و پیشرفت در تمامی حوزه ها است.

وی افزود: بعد از انقلاب با حضور شهید دکتر آیت الله بهشتی(ره) به عنوان معمار دستگاه قضای اسلامی به عدالت قضایی به صورت ویژه نگریسته شد تا در سال 99 که سند ارتقا یافته تحول قضایی، تدوین و در دستور کار قرار گرفت تا این مسیر همچنان و با سرعت بیشتر در رسیدن به اهداف و سیاست ها ادامه یابد و تمامی اقدامات و برنامه ها بر اساس مفاد این سند ترسیم می شود.

موسویان بر سیاست دستگاه قضایی بر صدور احکام جایگزین حبس در برخی جرائم غیرعمد تاکید کرد و گفت: سیاست دستگاه قضایی بر حبس زدایی و صدور احکام جایگزین حبس در جرائم غیرعمد است اما همچنان برخورد قاطع با مجرمان خشن، حرفه ای و سابقه دار در دستورکار خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با اشاره به موضوع احیای حقوق عامه توسط دادستان ها تصریح کرد: یکی از وظایف مهم دادستان ها ورود به مسأله احیای حقوق عامه است که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ها برای احیای حقوق عامه اقدام کنند

دادستان ها برای احیای حقوق عامه اقدام کنند