مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-14بين الملل

روایتی از کتابت قرآن در قلب استکهلم


صحبت سر یک نمایشگاه قرآنی است درست دیوار به دیوار همان جایی که مجوزهای پی در پی قرآن سوزی صادر شد و قلب مسلمانان را به درد آورد، حالا برای تسکین آلامی که به قلب شیعیان فرود آمده، - خبرگزاری فارس –همدان، سولماز عنایتی: خبر رسیده عده ای ایرانی که یکی دو نفرشان هم همدانی است آن سَر دنیا کاری کردند ماندنی، گویی چرخ بر هم زدند و قامت بستند برای ادای اولین ها.

نه اینکه تنها ایرانی باشند نه! جمعی از ملیت های مختلفِ لبنانی، افغانستانی، عراقی و کلی کشور دیگر گرداگرد هم کارستانی راه انداختند و با اقتدا به آیات قرآنی قدم در مسیری نو گذاشتند، قدمی که مسلمان و غیر مسلمان به احترام علقه و عرق شان کلاه از سر برداشتند.

صحبت سر یک نمایشگاه قرآنی است درست دیوار به دیوار همان جایی که مجوزهای پی در پی قرآن سوزی صادر شد و قلب مسلمانان را به درد آورد، حالا برای تسکین آلامی که به قلب شیعیان فرود آمده، عده ای راه جستند و گوش به گوش و سینه به سینه معجزه کلام الهی را رساندند و استکهلم پایتخت سوئد را یکپارچه مزین به صوت آسمانی قرآن کردند.

خبر اما غوغا به پا نکرد و رسانه های آن طرفی دم نزدند و بوق و کرنا نکردند که نمایشگاهی هرچند نُقلی با هزینه شخصی بچه های اربعین مقیم استکهلم برگزار شده و مسلمان و غیر مسلمان را جذب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از کتابت قرآن در قلب استکهلم

روایتی از کتابت قرآن در قلب استکهلم