مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-20بين الملل

تجمع مادران مشهدی در مقابل دفتر سازمان ملل برای همدردی با مردم مظلوم غزه


جمعی از مادران مشهدی به همراه فرزندان شان مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در مشهد تجمع و کودک کشی های اسراییل در غزه را محکوم کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی جمعی از مادران مشهدی به همراه فرزندان شان مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در مشهد تجمع و کودک کشی های اسراییل در غزه را محکوم کردند.

صبح امروز، 28 مهر چندصد نفر از مادران مشهدی به همراه فرزندان خردسال و نوجوان خود، با تجمع در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در مشهد، ضمن اعلام انزجار از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، سکوت مجامع بین المللی در برابر این فجایع را محکوم کردند.

مادران و کودکان حاضر در این تجمع با سردادن شعارهای ضداسراییلی و ضدآمریکایی و همچنین با در دست گرفتن پرچم فلسطین، ضمن حمایت از رزمندگان مقاومت، با مادران داغدار غزه ابراز همدردی کردند.

تعدادی از مادران همچنین با در دست داشتن قنداق های خونین نمادین، از سازمان ملل و دیگر نهادهای بین المللی خواستند به انفعال خود در برابر قتل عام و کودک کشی رژیم صهیونیستی در غزه پایان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شامگاه سه شنبه، 25 مهر رژیم صهیونیستی با حمله هوایی به بیمارستان المعمدانی غزه و قتل عام بیش از 500 تن از مردم بی گناه، جنایت در غزه را به اوج خود رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مادران مشهدی در مقابل دفتر سازمان ملل برای همدردی با مردم مظلوم غزه

تجمع مادران مشهدی در مقابل دفتر سازمان ملل برای همدردی با مردم مظلوم غزه