مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-22بين الملل

حماس: اسرای غیرنظامی هرگز اهرم فشار ما نیستند


مسؤول پرونده اسرا در جنبش حماس اعلام کرد، این جنبش از اسیران غیرنظامی خود به عنوان اهرم فشاری علیه رژیم صهیونیستی استفاده نخواهد کرد و این موضوع را به همه میانجی ها اطلاع داده است.

- مسؤول پرونده اسرا در جنبش حماس اعلام کرد، این جنبش از اسیران غیرنظامی خود به عنوان اهرم فشاری علیه رژیم صهیونیستی استفاده نخواهد کرد و این موضوع را به همه میانجی ها اطلاع داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زاهر جبارین، مسؤول پرونده اسرا در جنبش حماس در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره گفت، اقدام این جنبش برای آزادی بی قید و شرط دو اسیر آمریکایی نشاندهنده اصول و اخلاق اسلامی آن است و حماس این پرونده را به پرونده 6000 اسیر فلسطینی نزد اشغالگر ربط نمی دهد.

وی افزود، رژیم صهیونیستی از تحویل گرفتن دو اسیر جدید امتناع کرد تا خود را یک قربانی نشان دهد، اما گردان های القسام شاخه نظامی حماس به عرف و اخلاق خود متعهد است و بر این اساس با اسرا رفتار می کند و هیچ ترسی هم از رژیم صهیونیستی ندارد.

جبارین گفت: به شش میانجی که با ما صحبت کردند، ابلاغ کردیم که مانع از آزادی فوری اسرا نخواهیم شد، اما شرایط لجستیکی موجود مانع است و در صورت وجود شرایط بی هیچ قید و شرطی آنها را آزاد می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: اسرای غیرنظامی هرگز اهرم فشار ما نیستند

حماس: اسرای غیرنظامی هرگز اهرم فشار ما نیستند