مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 20:202023-10-10پزشكي

آمار بستری مبتلایان به کرونا در گلستان به 100 نفر رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، سعید گل فیروزی ، عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: گرچه اکنون در شرایط اضطرار همه گیری کووید 19 نیستیم اما پایان وضعیت اضطراری به معنای پایان کرونا نیست و همچنان خطر ابتلا به این بیماری و سایر .

- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان از افزایش آمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در این استان خبر داد و گفت: هم اکنون 100 بیمار کرونایی در گلستان بستری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، سعید گل فیروزی ، عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: گرچه اکنون در شرایط اضطرار همه گیری کووید 19 نیستیم اما پایان وضعیت اضطراری به معنای پایان کرونا نیست و همچنان خطر ابتلا به این بیماری و سایر بیماری های تنفسی مانند آنفلوانزا وجود دارد.

وی گفت: در حال حاضر 100 نفر در بیمارستان ها و مراکز درمانی گلستان بستری هستند  گلفیروزی بیان کرد: از کل بستری های امروز 21 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند وتعداد 3 نفر از بیماران به علت وخامت حالشان به ونتیلاتور متصل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان افزود : با توجه به شروع فصل سرما و احتمال اوج گیری ابتلا به کرونا و توأمان شدن با آنفولانزا، از مردم خواست شیوه نامه های بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بستری مبتلایان به کرونا در گلستان به 100 نفر رسید

آمار بستری مبتلایان به کرونا در گلستان به 100 نفر رسید