مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 19:502023-09-28سياسي

جشنواره رسانه ای ابوذر قم پای کار اصلاح الگوی مصرف انرژی


راه های همکاری شرکت گاز استان قم با بسیج رسانه و جشنواره رسانه ای ابوذر در حوزه «ترویج و نهادینه سازی فرهنگ اصلاح الگوی مصرف انرژی و معرفی خدمات و دستاوردهای انقلاب در حوزه گاز رسانی» طی نشستی بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، در جلسه ای با حضور مرتضی خوش لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم و معاونان و مدیران این شرکت، داود شمس مسئول بسیج رسانه استان، علی علیزاده دبیر نهمین جشنواره ابوذر استان، راه های همکاری های مشترک به ویژه در حوزه ترویج و نهادینه سازی فرهنگ اصلاح الگوی مصرف انرژی و معرفی خدمات و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در حوزه گاز رسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مصرف انرژی در ایران 6 برابر استانداردهای جهانی مرتضی خوش لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به جنگ ترکیبی غرب علیه انقلاب اسلامی ایران و نقش رسانه در مهندسی و جهت دهی افکار عمومی، اظهار کرد: در جنگ های جدید هرکسی که بتواند در فضای رسانه غالب شود، پیروز میدان است و برای همین دشمنان روی بحث رسانه سرمایه گذاری ویژه ای داشته اند.

وی با بیان اینکه یکی از حربه های بدخواهان برای مقابله با نظام اسلامی، زمین گیر کردن کشور از طریق هدر دادن انرژی بود، تصریح کرد: اصلاح تعرفه گاز باعث شد تا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رسانه ای ابوذر قم پای کار اصلاح الگوی مصرف انرژی

جشنواره رسانه ای ابوذر قم پای کار اصلاح الگوی مصرف انرژی