مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:102023-09-27بين الملل

یک کمیته امنیتی-نظامی ایرانی به عراق می رود


منابع خبری اعلام کردند که یک کمیته امنیتی-نظامی ایرانی در راستای ارزیابی روند اجرای توافق امنیتی تهران و بغداد راهی عراق خواهد شد.

- منابع خبری اعلام کردند که یک کمیته امنیتی-نظامی ایرانی در راستای ارزیابی روند اجرای توافق امنیتی تهران و بغداد راهی عراق خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری العربی الجدید امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع عراقی اعلام کرد که یک کمیته امنیتی-نظامی ایرانی به زودی راهی عراق خواهد شد تا از روند اجرای توافق امنیتی میان دو کشور مطلع شود.

یک منبع مسئول در فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت که این کمیته امنیتی-نظامی ایرانی از مناطقی در داخل اقلیم کردستان که گروه های تروریستی تجزیه طلب در آنجا پایگاه داشتند، بازدید خواهد کرد.

وی افزود: ایران نگران این است که گروه های تجزیه طلب همچنان پایگاه هایی در نوار مرزی دارند.

این منبع عراقی خاطرنشان کرد که کمیته ایرانی با مسئولان اقلیم کردستان و دولت فدرال عراق در بغداد نیز دیدار و درخصوص تکمیل اجرای بندهای توافق امنیتی به ویژه بند مربوط به تحویل افراد تحت تعقیب به ایران رایزنی خواهد کرد.

وی همچنین تاکید کرد که این مساله همچنان از سوی عراق حل نشده است به ویژه اینکه مخالفت های بین المللی با تحویل افراد تحت تعقیب به تهران وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کمیته امنیتی-نظامی ایرانی به عراق می رود

یک کمیته امنیتی-نظامی ایرانی به عراق می رود