مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 23:352023-10-04ورزشي

زمینه صادرات در دولت سیزدهم بهبود یافته است


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی مشکل صادرات در مازندران را نداشتن شرکت حمل و نقل بین المللی دانست و گفت: زمینه صادرات در دولت سیزدهم بهبود یافته است و ارتباطات خوبی را استاندار با کشورهای همسایه برقرار کرده است.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی مشکل صادرات در مازندران را نداشتن شرکت حمل و نقل بین المللی دانست و گفت: زمینه صادرات در دولت سیزدهم بهبود یافته است و ارتباطات خوبی را استاندار با کشورهای همسایه برقرار کرده است.

منصورعلی زارعی شامگاه چهارشنبه 12 مهرماه در نشست هم اندیشی رسانه ای با بیان اینکه، کشاورزی یکی از این مزیت های اصلی استان مازندران است، افزود: ایجاد فرصت های سرمایه گذاری اقدامی مناسب از سوی مدیریت ارشد استان بوده است.

نگاه مدیریت استان به شهرستان ساری می بایست متفاوت از سایر نقاط استان باشد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های خوبی در شهرستان ساری است که مورد بهره برداری قرار نمی گیرد، افزود: در حال حاضر سه مجتمع ورزشی اعم از استادیوم شهید متقی، شهدای ساری و سالن ورزشی ماهفروجک در مرکز مازندران تقریبا غیرفعال و تعطیل است.

زارعی توقف پروژه سد فینسک را مطالبه اصلی مردم شهرستات ساری از دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: دلیل کارشناسی برای این موضوع داریم ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه صادرات در دولت سیزدهم بهبود یافته است

زمینه صادرات در دولت سیزدهم بهبود یافته است