مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 19:052023-09-26سياسي

مواکب خراسان جنوبی پذیرای 24 هزار زائر پاکستانی


مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی گفت: 24 هزار و 56 زائر پاکستانی تاکنون در مواکب استان پذیرایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این که خراسان جنوبی معبری برای زائران اربعین و حرم رضوی به ویژه زائران پاکستانی است مواکبی برای پذیرایی و اسکان زائران در استان تعیین شد.

وی ادامه داد: در این راستا پنج موکب اربعین حسینی برای میزبانی از زائران پاکستانی حضرت اباعبدالله (ع) و حضرت رضا (ع) در مزار سید علی نهبندان، امامزادگان باقریه بیرجند، مسجد ابوالفضل (ع) نهبندان، امام زاده زید بن محمد قاین و مسجدجامع مقدس خضری دشت بیاض برپا شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه 24 هزار و 56 زائر پاکستانی تاکنون در مواکب خراسان جنوبی پذیرایی شده اند، افزود: بیشترین تعداد مربوط به موکب امامزاده سیدعلی نهبندان  با 6هزار و 353 زائر پاکستانی است.

حجت الاسلام بخشی پور در ادامه گفت: در موکب الزهرا قاین پنج هزار و 212 زائر پاکستانی، امامزاده زید قاین سه هزار و 982 زائر پاکستانی، امامزادگان باقریه بیرجند 887 زائر، مسجد جامع خضری دشت بیاض پنج هزار و 100 زائر و مسجد حضرت ابوالفضل نهبندان 2هزار و 522 زائر پاکستانی پذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواکب خراسان جنوبی پذیرای 24 هزار زائر پاکستانی

مواکب خراسان جنوبی پذیرای 24 هزار زائر پاکستانی