مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-17سياسي

سردار حزنی: اولویت سپاه گسترش ازدواج آسان است


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اولویت سپاه این است که ازدواج آسان را در سطح کشور گسترش دهد، گفت: در بحث راه اندازی ازدواج آسان در کشور کارهای خوبی صورت گرفته است که البته باید بیش از پیش برای این مهم تلاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم اهدای 245 سری کمک جهیزیه به زوج های نیازمند زنجانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تاکنون سپاه و کمیته امداد اقدامات خوبی در بحث ازدواج آسان انجام داده اند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کمک جهیزیه هایی که در سطح کشور به نوعروسان در حال توزیع است در کارخانه های ایرانی، برای زوج های ایرانی و توسط کارگرانی ایرانی تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه اولویت سپاه این است که ازدواج آسان را در سطح کشور گسترش دهد، ادامه داد: ازدواج آسان باعث می شود که کمر طلاق در کشور شکسته شود ضمن اینکه در بحث راه اندازی ازدواج آسان در کشور کارهای خوبی صورت گرفته است که البته باید بیش از پیش برای این مهم تلاش کرد.

سردار حزنی با اشاره به همکاری سپاه و کمیته امداد در تهیه و توزیع جهیزیه به نوعروسان نیازمند گفت: وقتی همکاری به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حزنی: اولویت سپاه گسترش ازدواج آسان است

سردار حزنی: اولویت سپاه گسترش ازدواج آسان است