مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-04ورزشي

زمینه بروز استعدادها در کشور مهیا شود/نقش اندیشکده ها در ایجاد مبنای فکری


سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به وضعیت تیم های رباتیک در داخل و خارج کشور، تاکید کرد: در کشور استعدادهای خوبی وجود دارد، ولی باید زمینه بروز آن در کشور مهیا شود.

- رییس دانشگاه امیرکبیر در اختتامیه اولین رویداد خودروهای پرنده تاکید کرد زمینه بروز استعدادها در کشور مهیا شود/نقش اندیشکده ها در ایجاد مبنای فکری سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به وضعیت تیم های رباتیک در داخل و خارج کشور، تاکید کرد: در کشور استعدادهای خوبی وجود دارد، ولی باید زمینه بروز آن در کشور مهیا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رهایی امروز در مراسم اختتامیه اولین رویداد خودروهای پرنده که در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، توسعه صنعت دانش بنیان را یکی از محورهای آینده کشور دانست و گفت: توسعه دانش بنیان منجر به توسعه اقتصاد دانش بنیان می شود و اقتصاد دانش بنیان دارای مبنای فکری و علمی است.

وی با اشاره به اهمیت مسیر توسعه علمی در کشور، اظهار کرد: در این مسیر لازم است اتاق های فکر در هر بخشی ایجاد شود تا مبنای فکری برای حوزه های مختلف ارائه دهد و در این راه اندیشکده ها حائز اهمیت خواهند بود.

رهایی خاطر نشان کرد: هر چند ما دیر هنگام در زمینه ایجاد اندیشکده ها شروع کردیم، ولی با سرعت خوبی رو به پیشرفت دارد، ضمن آنکه امروزه اندیشکده ها جایگاه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه بروز استعدادها در کشور مهیا شود/نقش اندیشکده ها در ایجاد مبنای فکری

زمینه بروز استعدادها در کشور مهیا شود/نقش اندیشکده ها در ایجاد مبنای فکری