مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-14فرهنگي

رونمایی از مستند «صدای قلم» در آیین نکوداشت استاد حرازی زاده


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از رونمایی مستند «صدای قلم» که با حمایت این اداره کل و به کارگردانی «عماد عقلی» تهیه شده در مراسم نکوداشت استاد «محمود حرازی یزدی» خبر داد.

- رونمایی از مستند صدای قلم در آیین نکوداشت استاد حرازی زاده ایسنا/یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از رونمایی مستند صدای قلم که با حمایت این اداره کل و به کارگردانی عماد عقلی تهیه شده در مراسم نکوداشت استاد محمود حرازی یزدی خبر داد.

احسان عابدی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به برگزاری مراسم آیین نکوداشت استاد محمود حرازی یزدی هنرمند برجسته و پیشکسوت خوشنویس استان در محل سالن هلال احمر، گفت: در این مراسم که عصر امروز شنبه 22 مهرماه برگزار خواهد شد، شاهد رونمایی مستند زندگی این هنرمند نامی استان با عنوان صدای قلم به کارگردانی عماد عقلی هستیم.

وی با بیان این که مستند مذکور با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سال جاری تولید شده است، افزود: امشب همچنین از سردیس استاد حرازی نیز که توسط استاد حمیدرضا قوی پنجه از هنرمندان برجسته استان طراحی و تولید شده و نیز یک قاب نقاشی از این خوشنویس پیشکسوت که توسط مجید مزکوری هنرمند معروف اردکانی طراحی شده نیز رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مستند «صدای قلم» در آیین نکوداشت استاد حرازی زاده

رونمایی از مستند «صدای قلم» در آیین نکوداشت استاد حرازی زاده