مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 19:302023-09-29پزشكي

318 بهورز در خانه های بهداشت روستایی مازندران جذب می شوند


مسئول امور بهورزان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با اشاره به کمبود حدود 700 نفری نیروهای بهورز در خانه های بهداشتی روستایی و شهری استان، از فراهم شدن زمینه جذب 318 نیروی جدید بهورز در مازندران خبر داد.

- ایسنا/مازندران مسئول امور بهورزان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با اشاره به کمبود حدود 700 نفری نیروهای بهورز در خانه های بهداشتی روستایی و شهری استان، از فراهم شدن زمینه جذب 318 نیروی جدید بهورز در مازندران خبر داد.

دکتر مهرانه کاظمیان امروز در حاشیه آیین تجلیل از بهورزان نمونه شهرستان آمل در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این تعداد نیروی جدید اکنون در مراحل فراگیری آموزش های تخصصی رسته شغلی خودشان هستند و با توجه به اولویت های نیاز در یک مناطق استان مشغول به خدمت خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت حدود هزار و632 بهورز اکنون در خانه ها و مراکز بهداشتی روستایی و شهری استان مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: برای جذب بیش از 350 نفر دیگر نیز به تدریج در سال های آینده اقدام خواهد شد.

مسئول امور بهورزان دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: بهروزان در واقع نیروهای بومی در مناطق روستایی هستند که پس از شرکت در آزمون های مربوطه، در خانه بهداشت روستاها فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

318 بهورز در خانه های بهداشت روستایی مازندران جذب می شوند

318 بهورز در خانه های بهداشت روستایی مازندران جذب می شوند