مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-11اجتماعي

انجام اولین پرواز هوایی عتبات فارس از شیراز به نجف


مدیر حج و زیارت فارس از انجام اولین پرواز هوایی عتبات عالیات این استان از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به نجف اشرف در سال جاری خبر داد و گفت: نخستین پرواز در تاریخ 27 مهرماه انجام خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیر حج و زیارت فارس از انجام اولین پرواز هوایی عتبات عالیات این استان از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به نجف اشرف در سال جاری خبر داد و گفت: نخستین پرواز در تاریخ 27 مهرماه انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زینلی امروز، 19 مهرماه از انجام اولین پرواز هوایی عتبات عالیات این استان از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به نجف اشرف در سال 1402 خبر داد و گفت: این پرواز هوایی عتبات به صورت استانی و توسط شرکت مجری به نام شرکت بی تا مهر آسمان شیراز و تحت نظارت مستقیم مدیریت سازمان حج و زیارت استان فارس انجام می شود.

وی با یادآوری اینکه این پرواز هوایی عتبات به صورت استانی انجام می شود، افزود: متقاضیان سفر عتبات عالیات و عاشقان زیارت کربلای معلی و نجف اشرف برای ثبت نام در کاروان های هوایی عتبات عالیات استان فارس می توانند با مراجعه به سامانه https://atabatorg.

haj.

ir برای ثبت نام در کاروان های بعدی اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت فارس ادامه داد: این سامانه برای ثبت نام از فردا پنج شنبه، 20 مهرماه 1402 رأس ساعت 9 صبح به صورت الکترونیکی ثبت نام زوار را انجام می دهد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام اولین پرواز هوایی عتبات فارس از شیراز به نجف

انجام اولین پرواز هوایی عتبات فارس از شیراز به نجف