مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-01فرهنگي

یک منوی داغ از کنسرت های پاییزی


در شرایطی که با به پایان رسیدن ایام سوگواری محرم و صفر، خبری از برگزاری کنسرت پاپ در پایتخت نبود، اکنون بنابر آنچه سایت های بلیت فروشی اعلام کرده اند، - در شرایطی که با به پایان رسیدن ایام سوگواری محرم و صفر، خبری از برگزاری کنسرت پاپ در پایتخت نبود، اکنون بنابر آنچه سایت های بلیت فروشی اعلام کرده اند، کنسرت های پاپ به تهران بازگشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پایان ایام سوگواری محرم و صفر، آغاز برگزاری کنسرت ها به خصوص در تهران ریتم کندی به خود گرفت و به جز چند کنسرت محدود که آنها هم در ژانرهای کلاسیک، موسیقی ایرانی و تلفیقی بودند، اجرای دیگری روی صحنه نرفت.

در نگاه اول این گونه به نظر می رسید که این اتفاق به دلیل حضور هنرمندان در خارج از کشور است اما با یک بررسی متوجه شدیم که کنسرت های چندانی در خارج از کشور برقرار نیست و حتی قرار است کنسرت های پاپ در تهران اواسط مهرماه برگزار شود؛ البته که در همان زمان با وجود اینکه قرار بر برگزاری کنسرت پاپ در تهران نبود، چند کنسرت پاپ در استان هایی مانند تبریز و اصفهان روی صحنه رفتند.

اکنون به نظر می رسد با توجه به آنچه یکی از تهیه کنندگان کنسرت به ایسنا گفته بود، بلیت فروشی کنسرت های تهران برای برگزاری از اواسط مهرماه آغاز شده است و سه سالن برج میلاد، نمایشگاه بین المللی و اسپیناس پالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک منوی داغ از کنسرت های پاییزی

یک منوی داغ از کنسرت های پاییزی