مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-18بين الملل

نقطه اشتراک آمریکایی ها؛ «جنگ افغانستان ارزش جنگیدن نداشت»


در برهه ای از زمان که آمریکایی ها به لحاظ حزبی عمیقا چنددسته شده اند، نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از توافق آن ها بر سر دست کم یک مسئله است؛ «جنگ دو دهه ای ایالات متحده در افغانستان ارزش جنگیدن نداشت.

- نقطه اشتراک آمریکایی ها؛ جنگ افغانستان ارزش جنگیدن نداشت در برهه ای از زمان که آمریکایی ها به لحاظ حزبی عمیقا چنددسته شده اند، نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از توافق آن ها بر سر دست کم یک مسئله است؛ جنگ دو دهه ای ایالات متحده در افغانستان ارزش جنگیدن نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج نظرسنجی موسسه تحقیقاتی پیرسون به همراهی خبرگزاری آسوشیتدپرس و پژوهشکده نورک دو سال پس از خروج فاجعه آمیز آمریکا از افغانستان در اوت 2021 و بازگشت مجدد طالبان به این کشور منتشر می شود.

این نظرسنجی می گوید، خروج آمریکا از افغانستان که بسیاری آن را فاجعه آمیز و بی برنامه تلقی کرده اند، نقطه برگشت برای محبوبیت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا بوده و آن را به سراشیبی سوق داده که از آن زمان تاکنون هنوز به حالت قبل بازنگشته است.

طبق نتایج این نظرسنجی، دو سوم آمریکایی ها بر این باورند که جنگ در افغانستان ارزش جنگیدن نداشت؛ 65 درصد از دموکرات ها و 63 درصد از جمهوری خواهان با این ارزیابی موافق هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه اشتراک آمریکایی ها؛ «جنگ افغانستان ارزش جنگیدن نداشت»

نقطه اشتراک آمریکایی ها؛ «جنگ افغانستان ارزش جنگیدن نداشت»