مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-18اقتصادي

رویداد عرضه محصولات عفاف و حجاب در سنندج برگزار می شود


معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اولین رویداد عرضه محصولات عفاف و حجاب به مدت دو روز در سنندج برگزار می شود.

- سعید شعبانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: اولین رویداد عفاف و حجاب در ارتباط با توزیع و فروش محصولات عفاف و حجاب در شهر سنندج با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت و پشتیبانی از طرح های اقتصاد مقاومتی و اقتصاد خرد خانگی که توسط مجموعه بسیج سازندگی سپاه و بنیاد تعاون بسیج مورد حمایت قرار گرفتند، برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد به مدت دو روز در شهر سنندج از ساعت 9 صبح الی 21 شب در روزهای یکشنبه و دوشنبه 30 مهر و یکم آبان ماه در بلوار کردستان، پایین تر از پل فردوسی، طبقه همکف مرکز حوزه علمیه خواهران برپا و محصولات متنوع مورد نیاز بانوان با تخفیف 70 درصد ارائه خواهد شد.

شعبانی با بیان اینکه بازدید از این رویداد فقط مخصوص بانوان است، تاکید کرد: انواع چادرهای مشکی، چادر نماز، چادرهای مجلسی، انواع مانتوهای اداری، دانشجویی، مجلسی، انواع بلوزهای زنانه و … ارائه خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور شرکت ها و ارگان هایی که در برپایی این رویداد همکاری کرده اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم محصولات عفاف و حجاب را با قیمتی ارزان و با کیفیت در اختیار بانوان قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد عرضه محصولات عفاف و حجاب در سنندج برگزار می شود

رویداد عرضه محصولات عفاف و حجاب در سنندج برگزار می شود