مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-04اقتصادي

بازدید معاون وزیر صمت از اولین کارخانه نوآوری خودروی برقی


معاون وزیر صمت، در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر، فعالیت های این کارخانه نوآوری را پیشرو در حوزه خودروهای برقی کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر و دیدار با مدیران استارتاپ ها و شتابدهنده های مستقر، گفت: کارخانه نوآوری آمپر به عنوان اولین بازیگر کارخانه ملی نوآوری خودروهای برقی کشور در این صنعت حضوری برجسته خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در سطح کشور فناوری های مرتبط با خودروهای خودران و هوشمند به طور نسبی وجود دارد و ما با کمک آمپر می توانیم در این حوزه موفقیت های خوبی را داشته باشیم.

 کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر با برخورداری از مدیریت توانمند و بهره مندی از نیروها و تیم های خلاق و متخصصی که در بدنه خود دارد می تواند با سرعت و شتاب بیشتری با مجموعه صنعت کشور همکاری و فعالیت های مشترکی داشته باشد.

  منطقی با اشاره به تمایز آمپر در مقایسه با سایر کارخانه های نوآوری کشور گفت: کارخانه نوآوری آمپر در نوع خود یک مجموعه منحصربه فرد است.

 پروژه های موفق انتخاب شده در آمپر، بر مبنای مطالعه صحیح اولیه بوده و جهت گیری های انجام شده در بخش های هوشمند سازی، سبک سازی، برقی سازی، کاهش وزن، ADAS و کاهش تلفات ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون وزیر صمت از اولین کارخانه نوآوری خودروی برقی

بازدید معاون وزیر صمت از اولین کارخانه نوآوری خودروی برقی