مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-13سياسي

آغاز ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون اقتصاد و دارایی در سازمان جهاد دانشگاهی گیلان


معاون آموزشی و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان با اشاره به برگزاری دو آزمون اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل استاندارد استان در حوزه امتحانی این سازمان، - ایسنا/گیلان معاون آموزشی و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان با اشاره به برگزاری دو آزمون اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل استاندارد استان در حوزه امتحانی این سازمان، گفت: 142 شرکت کننده در این آزمون ها با هم به رقابت پرداختند.

محمدعلی رحیمی پور امروز جمعه 21 مهرماه در حاشیه برگزاری آزمون دستگاه های اجرایی در سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در گفت وگو با ایسنا از آغاز ارزیابی پذیرفته شدگان در آزمون اقتصاد و دارایی در مرکز جهاد دانشگاهی استان خبر داد و اظهار کرد: این ارزیابی با حضور متخصصان و ارزیابان از 20 مهرماه به مدت 16 روز تا 5 آبان ماه از ساعت 7 صبح تا 7 عصر انجام می شود.

معاون آموزشی و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان تصریح کرد: این سازمان میزبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش و اداره کل استاندارد استان بود.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در آزمون های مذکور، افزود: از تعداد 142 شرکت کننده 50 نفر مربوط به آزمون استخدامی اداره کل آموزش و پرورش و 92 شرکت کننده مربوط به اداره کل استاندارد گیلان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون اقتصاد و دارایی در سازمان جهاد دانشگاهی گیلان

آغاز ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون اقتصاد و دارایی در سازمان جهاد دانشگاهی گیلان