مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-15دانش

اعلام نحوه ثبت نام نودانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور


راهنمای کامل نحوه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از سوی این دانشگاه اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری تا تاریخ 30مهر 1402در سایت گلستان به نشانی https://reg.

pnu.

ac.

ir/ انجام می شود.

نودانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور پس از ورود به سایت مذکور در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه  وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک از طریق مسیر آموزش==> دانشجو ==>پذیرش غیرحضوری==>پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود، اقدام کنند.

شناسه کاربری: شماره داوطلبی c021 گذرواژه : شماره ملی (در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج شناسه کاربری ثبت شود) لازم به ذکر است در صورتیکه کد ملی دانشجو در اطلاعات سنجش پر نشده باشد باید فرد شماره شناسنامه خود را برای ورود به سیستم وارد کنند.

دانشگاه پیام نور به نودانشجویان خود توصیه کرده است که تصویر مدارک با فرم jpg یا jpeg  و حجم هر تصویر حداکثر 250 کیلوبایت آماده تا در هنگام ثبت نام در سامانه (گلستان) به نشانی اینترنتی reg.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نحوه ثبت نام نودانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور

اعلام نحوه ثبت نام نودانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور