مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-10سياسي

411 خانواده چندقلوها زیر چتر حمایتی بنیاد 15 خرداد


411 خانواده دارای فرزند چندقلو زیر چتر حمایتی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، حمیدرضا علیان زادگان، مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ضمن با اشاره به حمایت از خانواده چندقلوها، اظهار کرد: تا به امروز 411 خانواده دارای فرزند سه قلو و بیشتر در سراسر کشور از سوی بنیاد 15 خرداد مورد حمایت قرار گرفته اند.

 علیان زادگان با تاکید بر حمایت از خانواده های دارای فرزندان چندقلو در سراسر کشور و بدون هیچ گونه محدودیتی گفت: بیشترین تعداد حمایت از خانواده های دارای فرزند چند قلو در استان های تهران، گلستان و آذربایجان شرقی به ترتیب با 32، 27 و 25 مورد بوده است.

 مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با اشاره به راه اندازی سامانه ایران جوان در سال گذشته خاطرنشان کرد: از زمان رونمایی این سامانه تاکنون بیش از 400 خانواده دارای فرزند چندقلو از سراسر کشور ثبت نام کرده اند که از تمامی واجدین شرایط بدون هیچ محدودیتی و فارغ از جغرافیا و دهک بندی خانوار حمایت می شود.

وی تاکید کرد: طرح ملی حمایت از خانواده های دارای فرزند چندقلو از سال گذشته آغاز شده است و به این خانواده ها هدایای مختلفی مشتمل بر کارت هدیه به مادر به تعداد فرزندان، بسته لبخند مادری شامل اهم ملزومات ضروری نوزاد تا یک سالگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

411 خانواده چندقلوها زیر چتر حمایتی بنیاد 15 خرداد

411 خانواده چندقلوها زیر چتر حمایتی بنیاد 15 خرداد