مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-08سياسي

گفتمان وحدت را باید در کنار تحکیم مقاوت بالا ببریم


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت:  ما دیپلماسی منطقه ای را در قالب کنفرانس های منطقه ای داخل و خارج،دیپلماسی دانشگاه را در قالب کنفرانس کرامت و دیپلماسی رسانه را در قابل کنفرانس مناره دنبال کرده ایم.

- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت:  ما دیپلماسی منطقه ای را در قالب کنفرانس های منطقه ای داخل و خارج،دیپلماسی دانشگاه را در قالب کنفرانس کرامت و دیپلماسی رسانه را در قابل کنفرانس مناره دنبال کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین شهریاری-دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی - دیش از ظهر امروز یکشنبه(16مهرماه) در نخستین اجلاس منطقه ای رایزنان فرهنگی ایران در کشورهای همسایه که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با شعار دیپلماسی فرهنگی، فرصت های منطقه ای و ظرفیت های استانی در حال برگزاری است، اظهار کرد: ما ارتباط خوبی با رایزنان کشورهای منطقه داریم و قرار است برنامه هایی را با هم داشته باشیم.

وی به ذکر پیشینه ای از چند سال اخیر کنفرانس وحدت و مشکلات مربوط به آن از جمله مشکلات مربوط به استان ها اشاره کرد و گفت: دیپلماسی عمومی صرفا با کنفرانس وحدت تهران قابلیت پیگیری نداشت، به همین جهت چند طرح نوآورانه در مجمع شکل گرفت که یکی از آنها کنفرانس های منطقه ای بود که تا کنون در استان های گلستان، کردستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان وحدت را باید در کنار تحکیم مقاوت بالا ببریم

گفتمان وحدت را باید در کنار تحکیم مقاوت بالا ببریم