مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-10دانش

کسب 8 مدال رنگارنگ دانش آموزان ایرانی از مسابقات علوم و اختراعات لندن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا، مهدی رشیدی جهان، دبیر علمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا با اشاره به برگزاری پنجمین دوره مسابقات علوم و اختراعات انگلیس 2023 به میزبانی دانشگاه کینگستون لندن .

- دبیر علمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا با اعلام موفقیت دانش آموزان ایرانی در کسب 8 مدال رنگارنگ از مسابقات علوم و اختراعات جهانی 2023، گفت: پنجمین دوره مسابقات علوم و اختراعات انگلیس به میزبانی دانشگاه کینگستون لندن با موفقیت دانش آموزان ایران در کسب 3 مدال طلا، 4 نقره و یک مدال برنز همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا، مهدی رشیدی جهان، دبیر علمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا با اشاره به برگزاری پنجمین دوره مسابقات علوم و اختراعات انگلیس 2023 به میزبانی دانشگاه کینگستون لندن در تاریخ 5 و 6 اکتبر (13 و 14 مهر ماه)، اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور تیم های برگزیده و در رشته های مختلف از 34 کشور همراه بود که دانش آموزان ایرانی موفق به کسب 8 مدال رنگارنگ شدند.

وی بیان داشت: تیم های برگزیده از جشنواره دانش آموزی ابن سینا به صورت غیر حضوری در مسابقات فوق شرکت داده شدند که حاصل آن 3 مدال طلا، 4 مدال نقره و یک مدال برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 8 مدال رنگارنگ دانش آموزان ایرانی از مسابقات علوم و اختراعات لندن

کسب 8 مدال رنگارنگ دانش آموزان ایرانی از مسابقات علوم و اختراعات لندن