مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-16فناوري

جزییات 16 محصول دانش بنیان که در نمایشگاه جیتکس دبی به نمایش درآمدند


پهپادهای با ماموریت امدادرسانی در زمان بحران، گیت های ضدعفونی کننده، سامانه هوشمند مانیتورینگ خدمات فناوری اطلاعات و تولید انواع سیستم های الکترونیک و ابزار دقیق تنها بخشی از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان است که در پاویون شرکت های دانش بنیان نمایشگاه .

- پهپادهای با ماموریت امدادرسانی در زمان بحران، گیت های ضدعفونی کننده، سامانه هوشمند مانیتورینگ خدمات فناوری اطلاعات و تولید انواع سیستم های الکترونیک و ابزار دقیق تنها بخشی از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان است که در پاویون شرکت های دانش بنیان نمایشگاه جیتکس دبی به نمایش درآمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از امروز دوشنبه 24 مهر، نمایشگاه جیتکس 2023 و نمایشگاه های جانبی آن به صورت رسمی در دبی آغاز به کار کرد.

جیتکس گلوبال (GITEX Global) به عنوان بزرگ ترین رویداد فناوری اطلاعات جهان، محلی برای نمایش جدیدترین دستاوردهای شرکت های فعال در حوزه های هوش مصنوعی، شهر هوشمند، فناوری های ابری و کلان داده، امنیت سایبری، بلاکچین، متاورس، فین تک، فناوری های تلکام و سایر حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

نمایشگاه آینده شهرسازی (Future Urbanism)، یکی از زیرمجموعه های نمایشگاه جیتکس 2023 است که طی روزهای 24 تا 28 مهر ماه جاری در دبی برپا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات 16 محصول دانش بنیان که در نمایشگاه جیتکس دبی به نمایش درآمدند

جزییات 16 محصول دانش بنیان که در نمایشگاه جیتکس دبی به نمایش درآمدند